Forum Flipperowe
Visual Pinball - Wersja do druku

+- Forum Flipperowe (https://forum.flippery.org.pl)
+-- Dział: Forum ogólne (https://forum.flippery.org.pl/forumdisplay.php?fid=92)
+--- Dział: Flippery inaczej czyli alternatywa dla prawdziwych stołów. (https://forum.flippery.org.pl/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Wątek: Visual Pinball (/showthread.php?tid=995)



Visual Pinball - petercobra - 29/04/2014

Witam maniaków virtualnej kulki Wink

W tym temacie będę umieszczał informacje z prac nad VP. Jako, że TAP mnie delikatnie "denerwuje" z uwagi na brak trybu cabinet i supportu dla 3 monitorów postanowiłem odgrzać kotleta w postaci VP.

Nowinki:
VP color DMD
Z braku funduszy na prawdziny panel dmd zadałem pytanie o alternatywy dla monitora 4:3 dla emulacji. Temat lekko zboczył ale dzięki temu mamy teraz możliwość zabawy czteroma kolorami w virtualnym DMD.

Link do tematu:
http://www.vpforums.org/index.php?showtopic=27440

Efekty:
Fish http://vpforums.org/imghost/70/lockballs.png
WW http://vpforums.org/imghost/70/title.png
TAF http://vpforums.org/imghost/70/graveyard.png

VP physics 10
Zupełnie nowa fizyka stołu. Ważne - stare stoły nie są kompatybilne z nowym silnikiem.

Link:
http://www.vpforums.org/index.php?showtopic=27416&page=32#entry266113

Tutorial:
https://github.com/c-f-h/vpinball/wiki/Table-Upgrade-Guide#upgrading-to-vp10-physics
https://github.com/c-f-h/vpinball/wiki/VP10-Physics

VP DX9
Oryginalny VP działał na DX8. Teraz mamy okazję zobaczyć jak wyglądają stoły na DX9 Smile

Link:
http://www.vpforums.org/index.php?showtopic=26714

Exe:
https://www.dropbox.com/sh/qx1yng3nm8cv8lr/QvZLWzrbr5/Daily%20VPinball%20Builds


- kane11 - 31/07/2014

Ktoś powie, które ustawiania odpowiadają za czułość tilta?


- Busol - 01/08/2014

SKrypt stołu
vpmNudge.Sensitivity=

wartość od 0-10 im wyższa tym łatwiej o tillta, ale wyczuć należy za pomocą prób i błędów na konkretnym stole.

Z ciekawości - po co ci to ?

W skrypcie masz też więcej ustawień:
Kod:
Class cvpmNudge
This class is used to handle nudging and Tilts.
Property: .TiltSwitch = swNo
Specifies switch to be triggered when a Tilt occurs.

Example:
vpmNudge.TiltSwitch = swTilt


Property: .Sensitivity = sens
Specifies the tilt sensitivity between 0 (low) – 10 (high).
Example:
vpmNudge.Sensitivity = 5


Property: .TiltObj = Objects
Specifiy objects (bumpers and slingshots) affected by a tilt.
Example:
vpmNudge.TiltObj = Array(Bumper1, Bumper2,LeftSling,RightSling)


Method: .DoNudge direction, force
Nudge the table
direction:          Direction of nudge.
force:          Nudge force
Example:
vpmNudge.DoNudge 85, 2



- kane11 - 01/08/2014

W stole Johnny mnemonic obłędnie łatwo ztiltować, chciał bym zmniejszyć czułość tylko w tym stole.