Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Budowa własnego Custom Flipper DIY by dioda2000
#1
Tak jak wcześ›niej obiecał‚em nie wiem czy dobrze umieściłem ten temat, ale chciał‚bym spróbować stworzyć własną maszynę oraz podzielić się tym właś›nie tutaj na forum, flipper nie bę™dzie budowany od podstaw ponieważ z powodu braku czasu nie chcę go tracić na zabawę w stolarza i umieszczania cewek, switchy, żarówek itp od począ…tku, proszę™ również o nie pisanie tutaj nie na temat aby z tego nie zrobił się offtop, tylko kwestie pomocne i pomysł‚y, chcę poważnie podejść do tematu, mam nadzieję że się uda, w poniższym spisie zamieszczam szczegóły:

1. Moduł główny to ARDUINO MEGA 2560 + złą…cza Terminal Block PA06
2. Wyś›wietlacz MATRIX MAX 7219 Red ( 2 player )
3. Dławik DFPlayer mini + wzmacniacz
4. Płyta z tranzystorami do sterowania cewkami i lampkami.
5. Do rozszerzenia I/O w w arduino posłuży PCF8574
6. Raspberry PI + monitor 22"
7. Zasilanie

Tutaj będę™ zamieszczał‚ okresowo postę™p moich prac, proszę™ o wyrozumiałość‡ gdyż naprawdę mam skromnie z czasem ponieważ pracuję w branży IT.
Pozdrawiam

Tutaj filmiki z prototypu, na począ…tku uruchomienie i test wyś›wietlacza oraz dźwięku, nastę™pnie pojawia się napis WRZUƆ MONETE i punkty na przemian, czeka na monetę no i start gry dalej zobaczcie sami :lol:

Opcje jakie są już dostę™pne to:

1. Ustawienie ilości bill z pamięcią 1-5
2. Regulacja głośności z pamięcią 1-30
3. Free Play
4. Funkcja Coin
5. Zapamię™tywanie kredytów po wyłączeniu z sieci
6. Zapis HIGHSCORE
7. Animacje wideo
8. Menu diagnostyczne do testowania oś›wietlenia LED, switchy oraz cewek.

Funkcje gry:

1. BALLSAVE 40s
2. MULTIBALL
3. EXTRA BALL
4. BONUS końcowy

Dźwięki są z gry Mortal Kombat :roll: muzyka w tle zaprogramowana. (wejś›cia IN Switches ukoń„czone), multiball zaprogramowany, programowanie wyjść OUT dla COIL-s ukoń„czone.

2 Players - zaprogramowane i tak już docelowo zostanie
TEST MENU - LED - SWITCHES - COILS - zaprogramowany
I sporo poprawionych kosmetyków programowych które wyszł‚y w trakcie testów i użytkowania na imprezach RETRO.
GI - zaprogramowane i podłą…czone,
FLASH LED na bumperach zaprogramowane i podłączone

Projekt powstanie na bazie playfieldu FIREBALL II dzięki koledze KRISZNA od którego zakupił‚em w/w flippera. DZIʘKUJʘ

Wi�c tak, wst�pnie zasady gry wygl�daj� nast�puj�co:

MULTIBALL + 5000 POINTS: aby go dosta� nale�y umie�ci� kule w 2 gniazda 1-lewe i 1-prawe nast�pnie 3 kul� z g�rnej lewej �apki trafi� w �rodkowy target, nast�pny MULTIBALL mo�na zrobi� dopiero po stracie wszystkich kul z multiball-a ka�de trafienie w gniazdo przed strat� flipper b�dzie odrzuca� kulki,

EXTRABALL: aby dosta� dodatkow� kul� nale�y zdoby� 100000 punkt�w,

EXTRABALL ZEGAR: czyli po doj�ciu od 1 do 12 otrzymasz za ka�dym razem dodatkow� kul� (nie jest �atwo) poniewa� trzeba to zrobi� podczas rozgrywki 1 kul�, czyli graj�c dojdziesz np. do 10 i stracisz kul� to zegar zaczyna od 1, ZEGAR dzia�a zliczaj�c punkty z bonus ka�da cyfra to zdobycie 1000 punkt�w bonusa (prz okazji widzimy ile b�dzie punkt�w z bonus) ZEGAR pokazuje przyk�adowo 1 i miga 2 to znaczy �e bonus b�dzie >=1000 gdy �wieci 1 i 2 a miga 3 to bonus >=2000 itd.

KICKBACK: czyli wybijak mi�dzy flipperami, na starcie gry dostajesz 3 u�ycia kolejne 3 zbieramy za ka�dy MULTIBALL o tym czy jeszcze mamy informuje nas migaj�cy INSERT "SPL."

BONUS 2X - uzyskuje si� za doj�cie do 4 ZEGARA �wieci dolny INSERT 2X
BONUS 3X - uzyskuje si� za doj�cie do 8 ZEGARA �wieci dolny INSERT 3X
BONUS 4X - uzyskuje si� za doj�cie do 12 ZEGARA �wieci dolny INSERT 4X

2X punkty BUMPERS, SLINGSHOTS uzyskuje si� poprzez zbicie 1X bank�w TARGETS LEWY, �RODKOWY, PRAWY
3X punkty BUMPERS, SLINGSHOTS uzyskuje si� poprzez zbicie 2X bank�w TARGETS LEWY, �RODKOWY, PRAWY
4X punkty BUMPERS, SLINGSHOTS uzyskuje si� poprzez zbicie 3X bank�w TARGETS LEWY, �RODKOWY, PRAWY
5X punkty BUMPERS, SLINGSHOTS uzyskuje si� poprzez zbicie 4X bank�w TARGETS LEWY, �RODKOWY, PRAWY
czyli np. za BUMPERY s� po 50 punkt�w to przy 2X jest 100 punkt�w, przy 3X jest 150 itd. informuj� o tym INSERT-y po bokach zegara 2X, 3X, 4X, 5X

3 MIGAJ�CE ZIELONE STRZA�KI pierwsze uderzenie strza�ki zapala j� na czas 20s i dostajesz 500 punkt�w, nast�pne uderzenie tej samej kiedy jeszcze �wieci tzw. WHEN LIT dostajesz 5000 punkt�w itd.

BALLSAVE 40s czy jeszcze jest informuje nas migaj�cy INSERT "SAME PLAYER SHOOT AGAIN"
SKILL SHOT
- w postaci spinnera podczas wybijania kuli do wylosowania 10, 100, 1000, 5000, 10000 punktĂłw
Filmiki:

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości