Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Time Machine DE - błąd z wyrzutem kuli, brak dzwonków
#1
Po zakupie urządzenia borykam się z dwoma usterkami, są to kłopoty z wyrzutem kulek i nie działające dzwonki.
Z tego co zauważyłem urządzenie wyrzuca kulę zaraz po uruchomieniu. Nie trzeba wciskać przycisku start, czasem may wtedy dwie do wystrzelenia i jeśli z tego tytułu pojawi się komunikat "missing ball" to każde wciśnięcie startu wyrzuca dodatkową bilę do wyrzutni (mieszczą się dwie więc trzecia wraca). Grę możemy uruchomić tylko po wyłączeniu automatu i ręcznym wrzuceniu trzech bil do miejsca skąd są wybijane.
Każda kula, która wypada dołem stołu (stracona) jest wrzucana do kolejki/zasobnika i to jest ok ale w tym samym momencie ta która tam już czeka jest automatycznie wyrzucana do wystrzału. powoduje to nieskończoną grę i zawsze mamy "ball 1" tylko 3 kule w poczekalni odnotowują utratę kuli a taka sytuacja się nie zdarza. Także przejście kuli przez rampę wyrzuca ekstra kulę do wystrzału ze sprężyny.
W czasie gry mamy zatem prawie zawsze 2 kule do wystrzału, grając jedną (kiedy jedna z 2 wpadnie) mamy już uszykowana drugą do strzału. Gra nigdy się nie kończy, po resecie mamy w do strzału w sprężynie i wyświetla "missing ball"
Trochę to zagmatwane w opisie, w razie czego mogę nagrać film.
Problem wydaje się być w logice wyrzutu kul, jakby ktoś zmostkował mechanizm wyrzutu z innym.
Drugi temat polega na braku "życia" w dzwonkach. Szukałem w ustawieniach i są one włączone, fizycznie podpięte choć mocowania są w słabym stanie to powinno się coś dziać.
Jedno co zauważyłem porównując mój sprzęt do jakiegoś z netu to że na tamtym jest zawieszona jakaś cewka, której ja nie mam a jest po niej ślad. Za to w wiązce nie widać żeby coś było nie podpięte. W załączeniu zdjęcia cudzesa i mojego dzwonka Smile


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości