Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
odrestaurowanie Flipper Taxi
#1
Witam
Zakupiłem nie dawno flipera jest to mój pierwszy Smile (oczywiście żona podeszła do tego sceptycznie) z tego co kolega NEX mówi to za dobrą cenę. Ale, że co niektórzy nie dbają o sprzęt i traktują jak parasol podczas monsunów to chciał bym go trochę odświeżyć, ale nie mam pomysłów jak to zrobić. To, że jestem z zawodu automatykiem pozwoliło mi go naprawić od strony elektrycznej bo po zakupie walił mnie prądem i na dodatek wywalał różnicówkę, ale nie w tym sprawa chodzi mi o to czy ktoś ma pomysły jak odświeżyć sam stół, bo rysunki są strasznie wytarte no i z wierzchu przydało by się go odmalować ale ja kompletnie nie mam ręki do malowania artystycznego (nie wiem może są jakieś szablony dostępne?)
No i na koniec pytanie takie jest w ogóle jakiś sklep z częściami do flipperów?
Odpowiedz
#2
Tutaj możesz zobaczyć na części: http://www.pinballcenter.eu/catalog/pinb...ge=english

Dodatkowo inne bajerki dostępne są tutaj: http://www.suzohapp.eu/wp-content/upload...sement.pdf

Dobrym pomysłem jest zrobić zdjęcia cyfrówką - dać grafikowi i pod photoshopem by coś zrobił i na to potem nadruk
IJ, POTC, Avatar, RS, RFM, AFM, MM, CV, ACDC BIBLE, X-MEN LE, MOPLE, SM, SHREK, LW, TOM, STLE, KISS LE, GOT LE, TAF
Odpowiedz
#3
Squall napisał(a):Dobrym pomysłem jest zrobić zdjęcia cyfrówką - dać grafikowi i pod photoshopem by coś zrobił i na to potem nadruk
A nie wiesz może jakie to są koszta jak dam grafikowi??
Odpowiedz
#4
NIe wiem, bo nigdy tego nie robiłem, są rózne sposoby jedni to robią farbkami jakimiś, ale w tym temacie jestem noga.

Ja natomiast pomysłałem o przeróbce w photoshopie i potem naklejeniu - tak odnowiłem sobie Indiana Jonesa - ale nie musialem nic przerabiac bo kupiłem gotowe naklejki, które wymieniłem na Playfieldzie i teraz wygląda stół pięknie.

Po prostu musisz wymyśleć jakąś włąsna technikę ; )