Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turniej w Krakowie (propozycje/dyskusja)
#1
A-propos użyczania lokalu Big Grin nie wiem jaki duży miałby być i ile maszyn pomieścić ale ja byłbym w stanie udostępnić knajpę w Krakowie. Maszyn na jednej sali zmieściło by się 10-12 może więcej... trzeba by policzyć. a ludzi (z salą dla palących) 100-120.
Na mały turniej może... nie znam się ale się oferuje. W przyszłości ilość ludzi których można pomieścić wzrośnie do około 200-220. Toaleta męska 2 x pisuar + kabina, toaleta damska 4 x kabina.
Mezik
#2
mezik napisał(a):A-propos użyczania lokalu Big Grin nie wiem jaki duży miałby być i ile maszyn pomieścić ale ja byłbym w stanie udostępnić knajpę w Krakowie. Maszyn na jednej sali zmieściło by się 10-12 może więcej... trzeba by policzyć. a ludzi (z salą dla palących) 100-120.
Na mały turniej może... nie znam się ale się oferuje. W przyszłości ilość ludzi których można pomieścić wzrośnie do około 200-220. Toaleta męska 2 x pisuar + kabina, toaleta damska 4 x kabina.

Fajnie, tylko jest problem z maszynami w Krakowie...
#3
No tak :/ ja mam jedną Tongue ale może transport wyszedłby i tak taniej niż wynajmowanie lokalu gdzieś indziej. Tak czy inaczej na taką imprezę mogę użyczyć lokalu Big Grin jak ktoś gustuje w piwie to jest ich coś ponad 200 różnych... Chciałbym kupić jeszcze jakieś maszynki w przyszłości ale wiadomo kasa kasa kasa.
Mezik
#4
Propozycja na tyle ciekawa że pozwoliłem sobie wydzielić te posty do osobnego tematu Smile
Może podczas dyskusji znajdzie się kilka maszyn i taki turniej kiedyś odbędzie się w Krakowie Smile
#5
No to dopisuje, że mam cyclona którego chętnie użyczę. Zrobię kilka zdjęć lokalu, żeby wiadomo było co mam do zaoferowania.
Mezik
#6
mezik napisał(a):No to dopisuje, że mam cyclona którego chętnie użyczę. Zrobię kilka zdjęć lokalu, żeby wiadomo było co mam do zaoferowania.

pewnie, dawaj-pokaż
#7