Uwagi, sugestie i pomysły dotyczące serwisu

Pierwszy raz na forum? Zapraszamy do tego działu.
viewtopic.php?f=15&t=12
Awatar użytkownika
NEX
Administrator
Posty: 3001
Rejestracja: 2011-02-12, 03:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uwagi, sugestie i pomysły dotyczące serwisu

Post autor: NEX » 2019-11-24, 21:06

Jarek, poniżej widok strony głównej. W czerwonej ramce info które Cię interesuje czyli tytuł, autor oraz godzina ostatniego posta dla danego forum. Cała ta kolumna nazywa się właśnie "ostatni post" i jak widzisz znajduje się tam info dla każdego działu. Oczywiście jest to widoczne ze strony głównej.
Obrazek

judgedredd
Posty: 27
Rejestracja: 2019-03-30, 23:48
Lokalizacja: poland

Re: Uwagi, sugestie i pomysły dotyczące serwisu

Post autor: judgedredd » 2019-11-24, 23:34

Ok NEX ,ale jak to co zilustrowałeś ,ma się do zaproponowanej "bardziej czytelnej formy". Aby dodane dzisiaj, wczoraj, w ostatnim tygodniu wytłuścić. Kolorem, lub nawet bez.

Bo w tej chwili na prawdę jest to strasznie nie czytelne. I trzeba minimum kilka minut się wpatrywać. Aby ogarnąć temat, czy jest coś "nowego".

Pozatym jak ktoś "nowy" wejdzie na forum. To on na pewno nie będzie szukał w "więcej" jakis opcji. Tylko zapewne chciał by to mieć podane na tacy. Inaczej się szybciej zniechęci. Ludzie są z natury leniwi. I oczekują " czytelnego podejścia do zagadnień".

Oczywiście sam może jestem w błędzie. To z góry przepraszam. I może to tylko moje mylne zdanie. Że obecnie z czytelnością tych poszczególnych kategorji, i ich zakładek jest dość nieczytelnie i troszkę jak na dzisiejsze czasy archaicznie.

Reszta jest fajna. Nawet bardzo fajna. Za co serdecznie dziękuję władzom administracyjnym tego forum. I ostatnim czasem wszystko zostało poprawione na "tip-top".
Ale z tymi datami i czytelnością ostatnich wypowiedzi trzeba już na prawdę wykazać się dobrym wzrokiem.

I może aby nie było że to tylko moje zdanie. To przeprowadzić jakąś "ankietę". Lub dopytać się jeszcze innych kolegów z forum.

Jestem też na TAK. Jeżeli chodzi o wczesniej zgłaszaną propozycję aby forum było płatne. I obowiązywała jakaś symboliczna opłata. Chociaż 5złotych miesięcznie. Aby forum i władze administracyjne miały jakiś budżet na jego rozwój.

Awatar użytkownika
Jarnie
Posty: 1668
Rejestracja: 2011-02-27, 12:50
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Uwagi, sugestie i pomysły dotyczące serwisu

Post autor: Jarnie » 2019-11-25, 00:22

NEX pisze:
2019-11-24, 21:06
Jarek, poniżej widok strony głównej. W czerwonej ramce info które Cię interesuje czyli tytuł, autor oraz godzina ostatniego posta dla danego forum. Cała ta kolumna nazywa się właśnie "ostatni post" i jak widzisz znajduje się tam info dla każdego działu. Oczywiście jest to widoczne ze strony głównej.
Obrazek
Czyli mój telefon nie wyświetla strony prawidłowo, prawa kolumna jest niewidoczna
A gdyby geje opanowały nasze dzieje, to skąd na świecie brały by się geje ???

http://www.pinballowners.com/jarnie

Awatar użytkownika
NEX
Administrator
Posty: 3001
Rejestracja: 2011-02-12, 03:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uwagi, sugestie i pomysły dotyczące serwisu

Post autor: NEX » 2019-11-25, 01:27

judgedredd, obecna forma jest przejściowa. Forum czeka na jeszcze jedna zmianę (inny skrypt). Po tej zmianie będziemy je dopieszczać pod kątem zarówno wizualnym jak i funkcjonalnym. Trochę nam się to przeciąga ale jest już na pewno bliżej niż dalej.
Wszystkie uwagi zapisujemy i po zmianie skryptu będziemy po kolei sprawdzać do można dodać/ulepszyć.
Co do płatności to NIE przewidujemy aby to forum było kiedykolwiek płatne.
Może wprowadzimy jakieś DOBROWOLNE metody wsparcia ale na razie nie to jest priorytetem

Jarek, przed chwilą sprawdziłem na urządzeniach mobilnych i widzę że na jednym też mam problem z widokiem prawej kolumny. Dopisuję do listy rzeczy do poprawienia. Na razie tego nie ruszamy gdyż może się okazać że na nowym skrypcie problemu nie będzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum Organizacyjne”