01/08/2014, 10:20
SKrypt stołu
vpmNudge.Sensitivity=
wartość od 0-10 im wyższa tym łatwiej o tillta, ale wyczuć należy za pomocą prób i błędów na konkretnym stole.
Z ciekawości - po co ci to ?
W skrypcie masz też więcej ustawień:
vpmNudge.Sensitivity=
wartość od 0-10 im wyższa tym łatwiej o tillta, ale wyczuć należy za pomocą prób i błędów na konkretnym stole.
Z ciekawości - po co ci to ?
W skrypcie masz też więcej ustawień:
Kod:
Class cvpmNudge
This class is used to handle nudging and Tilts.
Property: .TiltSwitch = swNo
Specifies switch to be triggered when a Tilt occurs.
Example:
vpmNudge.TiltSwitch = swTilt
Property: .Sensitivity = sens
Specifies the tilt sensitivity between 0 (low) – 10 (high).
Example:
vpmNudge.Sensitivity = 5
Property: .TiltObj = Objects
Specifiy objects (bumpers and slingshots) affected by a tilt.
Example:
vpmNudge.TiltObj = Array(Bumper1, Bumper2,LeftSling,RightSling)
Method: .DoNudge direction, force
Nudge the table
direction: Direction of nudge.
force: Nudge force
Example:
vpmNudge.DoNudge 85, 2