Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Visual Pinball
#3
SKrypt stołu
vpmNudge.Sensitivity=

wartość od 0-10 im wyższa tym łatwiej o tillta, ale wyczuć należy za pomocą prób i błędów na konkretnym stole.

Z ciekawości - po co ci to ?

W skrypcie masz też więcej ustawień:
Kod:
Class cvpmNudge
This class is used to handle nudging and Tilts.
Property: .TiltSwitch = swNo
Specifies switch to be triggered when a Tilt occurs.

Example:
vpmNudge.TiltSwitch = swTilt


Property: .Sensitivity = sens
Specifies the tilt sensitivity between 0 (low) – 10 (high).
Example:
vpmNudge.Sensitivity = 5


Property: .TiltObj = Objects
Specifiy objects (bumpers and slingshots) affected by a tilt.
Example:
vpmNudge.TiltObj = Array(Bumper1, Bumper2,LeftSling,RightSling)


Method: .DoNudge direction, force
Nudge the table
direction:          Direction of nudge.
force:          Nudge force
Example:
vpmNudge.DoNudge 85, 2
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości